Головна / Блог / Як знизити витрати на ІТ для малого бізнесу

Як знизити витрати на ІТ для малого бізнесу

18.04.2023

Технологія змінюється швидкими темпами. Щодня останнє та найкраще замінено наступним найкращим. Більшість власників малого бізнесу не поспішають купувати технології, побоюючись, що їх обладнання вважатиметься застарілим протягом кількох місяців.

І хоч витрати на нові технології досить відчутні, витрати, які зазнає при “відставанні” від технологій, будуть набагато вищими. Але це не все або нічого. Ви можете бути технологічно релевантним та мудрим з фінансами вашої компанії одночасно.

Існують деякі методи та способи зниження витрат на ІТ сферу, які часто ігноруються. Ось деякі з них.

Методи та способи зниження витрат на ІТ

1. Вкладіть гроші в якісне обладнання, яке працюватиме довгі роки.

Замість того, щоб купувати новий комп’ютер “аналог”, подумайте про те, щоб інвестувати трохи грошей на фірмові ПК, що постачається з угодою про гарантію та обслуговування. Також дивіться у майбутнє та інвестуйте у технологічне обладнання та програмне забезпечення, які будуть рости разом з вами. Прикладом цього може бути отримання ПК із швидшим процесором. Можливо, вам це не знадобиться прямо зараз, але ви радітимете через рік, коли це стане актуально.

2. Консолідуйте Інтернет та телефонну службу у комплекті.

Також називається «конвергенція», це чудовий спосіб економити гроші щомісяця, сплачуючи фіксовану ставку. Ви також заощадите час на оплату рахунків, тому що вам буде виставлено рахунок за один простий рахунок-фактуру. Є кілька компаній, які пропонують пакети. До них належать місцеві та міжміські телекомунікації, а також високошвидкісний інтернет та веб-хостинг.

3. Централізоване управління та моніторинг антивірусного програмного забезпечення, резервних копій, критичних оновлень та бізнес-документів та файлів.

Якщо у вас є власний ІТ-персонал або аутсорсинг для ІТ-провайдера, ви заощадите багато часу та грошей, керуючи цими елементами у центральному місці. Уявіть собі час, потрібний для оновлення антивірусного програмного забезпечення, патчів та оновлень операційної системи на кожній робочій станції або для щоденного резервного копіювання кожної робочої станції. Центральне місце для зберігання всіх ваших офісних документів також усуває ризик втрати даних від людської помилки та плутанину того, який документ є найоновленішим.

Хоча для придбання програмного та апаратного забезпечення, яке можна керувати з центрального сервера, може коштувати більше часу, ви заощадите багато грошей у майбутньому. Крім того, ваші співробітники можуть проводити час більш продуктивно замість того, щоб робити резервні копії та оновлення для своїх окремих робочих станцій або створювати обхідні шляхи через неадекватні мережеві можливості.

Для отримання додаткової інформації про моніторинг серверів та план обслуговування для вашої компанії див . Нашу сторінку обслуговування .

4. Впровадити політику «прийнятного використання» співробітникам.

Мільйони робочих годин роботи втрачаються щороку в компаніях по всій країні через доступ співробітників до Інтернету. SurfControl, компанія, яка виробляє дуже складні фільтри контенту, щоб зупинити небажану електронну пошту та веб-контент, підрахувала, що 30 хвилин рекреаційного серфінгу на день і 30 хвилин особистої електронної пошти можуть коштувати компанії з 20 співробітниками понад 7500 на тиждень (при 150 грн/год/ос).

Мало того, що серфінг в Інтернеті займає багато часу від роботи, це також збільшує можливість впливу шкідливих вірусів на всю компанію. Важливо запровадити політику «прийнятного використання» для технології та обладнання, яким довіряли ваші співробітники. Якщо ви продовжуєте бачити проблеми, які виникають внаслідок неналежного використання технологій, ви можете захотіти інвестувати в програмне забезпечення, яке фільтрує вміст веб-сайтів та електронної пошти.

5. Змініть технологічний підхід із «виправлення помилок» на регулярне технічне обслуговування.

Це набагато більш економічно ефективно для запобігання проблемам, ніж для їх усунення. Ви, мабуть, випробували це зі своєю машиною. Якщо ви регулярно змінюєте масло, у вас є більш висока можливість уникнути дорогого ремонту. Те саме стосується технології у вашому офісі. Крім витрат, заощаджених шляхом запобігання (і мають більш передбачувані витрати на ІТ), ви також заощадите гроші, коли щось «ламається» (бо вони будуть) завдяки тому, хто знайомий з вашою мережею та конфігурацією. Різниця полягає в грошах у вашій кишені між ІТ-фахівцем, який не знайомий з вашою мережею, в порівнянні з тим, хто вже близько знає її.

6. У вас план.

Знайте, як ви хочете використати технологію для досягнення цілей для свого бізнесу. Ви хочете, щоб зрештою автоматизувати системи, які зараз обробляють співробітники? Чи плануєте, щоб розширення компанії включало офіси в інших частинах країни? Чи хотіли б ви, щоб співробітники цих офісів підключилися до однієї мережі? Чи можуть спільні контакти та календарі допомогти вашому офісу?

Маючи план і знаючи, чого ви хочете досягти, ви меншою ймовірністю витрачаєте гроші на несуттєві речі. Різниця полягає в тому, щоб піти до продуктового магазину зі списком або без нього. Дотримуйтесь свого списку. Будьте гнучкими. Маючи план, ви також можете використовувати бюджет для ІТ, і в результаті у вас може бути менше великих витрат. Це допоможе з грошовим потоком, що має першорядне значення для малих та середніх підприємств. Вибір постачальника ІТ-послуг, який надає такі послуги планування, також є добрим показником того, як вони будуть підходити до підтримки вашого офісу, тобто активно чи неактивно.

Висновок:

Очевидно, що кожна компанія та ситуація різні. Ви можете заощадити гроші іншими способами, виходячи з конкретних технологічних потреб або конфігурації мережі. Однак, якщо у вас немає когось, хто несе відповідальність за ваші системи і добре обізнаний про них, ви можете втратити частину заощаджень. Незалежно від того, чи ви передаєте на аутсорсинг постачальнику ІТ-послуг або маєте власний ІТ-персонал, ця людина повинна вирішити, як компаніям заощадити гроші, зосередившись на цілях вашої компанії.

Про компанію

«Vamark» – професійна аутсорсингова компанія, яка вже багато років на ринку ІТ послуги Київ. Наші спеціальності – планування мережі (мережева інфраструктура), абонентське обслуговування серверів (Київ), підтримка серверів (Київ) мережеві проекти та постійне обслуговування мережі/комп’ютерів в офісах. Ми пишаємося тим, що не тільки забезпечуємо очікувані результати, але й добре обізнані, систематичні, підзвітні, заслуговуємо на довіру і легко працюємо. Щоб поговорити з консультантом про комп’ютерну підтримку, достатньо надіслати форму зворотного зв’язку або зателефонувати за вказаними номерами. Зв’яжіться з нами сьогодні!

Останні новини
Зв`язатись з нами
Заповнюючи форму, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності сайту