* Всі ціни, зазначені в калькуляторі, не є фінальними. Для точного визначення вартості обслуговування необхідно проведення попереднього аудиту, який ми робимо – безкоштовно.
Наша компанія Vamark надає комплексну підтримку комп’ютерів і комп’ютерних систем для підприємств та організацій. Послуги аутсорсингу доступні в Києві і по всій Україні.
Вам зовсім не обов’язково відразу замовляти IT аутсорсинг в повному обсязі. Ми можемо підписати договір на надання тільки тієї підтримки, яка необхідна на даний момент. При необхідності ви зможете замовити додатковий тип аутсорсингу.
Під час укладання договору на Абонентське обслуговування кількість запитів та викликів не обмежена.
В абонентське обслуговування входить
1. Загальні системно-технічні роботи:
Документування інформаційних ресурсів підприємства – в перший місяць обслуговування:
- складання специфікацій апаратного і програмного забезпечення на робочих місцях;
- складання структурних схем кабельних систем та інформаційних мереж;
Організація автоматизованих систем і служб в перший місяць обслуговування:
- резервне копіювання файлів даних;
- антивірусне сканування і моніторинг;
Консультації для керівників або відповідальних осіб Замовника:
- щодо вибору апаратного забезпечення (комп’ютери, монітори, принтери і т.д.);
- щодо вибору системного і серверного програмного забезпечення;
- щодо вибору прикладного програмного забезпечення;
- щодо побудови інформаційних мереж;
- щодо організації підключення до «Інтернету», в тому числі, по виділеному каналу;
Введення в експлуатацію нового обладнання:
- складання специфікацій для постачальників обладнання;
- узгодження термінів і умов поставки обладнання;
- доставка, установка на робоче місце, необхідні підключення;
- завантаження операційної системи, драйверів пристроїв, прикладного програмного забезпечення;
- необхідна настройка периферії обладнання (принтери, сканери, плоттери і ін.);
Віддалена підтримка (по телефону /через заявки системою Service Desk)
- До налагодження операційної системи, проведення поточних конфігурації програмного забезпечення (за допомогою програм віддаленого доступу) (с помощью программ удаленного доступа)
- Діагностика несправностей
Виїзди до замовника
- При необхідності настройки обладнання на місці здійснитися виїзд нашого фахівця або кілька на Ваш об’єкт.
2. Обов’язкові профілактичні роботи:
Виконуються щотижня або за потребою, в узгоджені з Замовником день і час (наприклад, щопонеділка з 10:00 до 12:00).
- Перевірка файлових систем на комп’ютерах користувачів і усунення неполадок;
- Контроль виконання резервного копіювання файлів даних, усунення помилок;
- Контроль безаварійної роботи апаратного забезпечення, операційних систем, прикладних програм;
- Контроль виконання антивірусного обслуговування, оновлення антивірусних баз, перевірочне сканування
- Оновлення компонентів різних програм (офісні програми, інтернет і електронна пошта, 1С: Підприємство та ін.);
- Консультації для користувачів в режимі «питання – відповідь»;
3. Оперативні і аварійні роботи:
Виконуються при виникненні аварійної або оперативної ситуації з експлуатацією комп’ютерної техніки та програмного забезпечення Замовника, яка істотно впливає на основну діяльність Замовника і вимагає негайного вирішення.
Початок виконання аварійних і оперативних робіт – не більше 2-х годин з моменту надходження заявки від Замовника по каналах зв’язку, або в найкоротші узгоджені терміни і час.
Час виконання аварійних і оперативних робіт – до повного усунення виниклих проблем.
- Оперативні консультації для керівників і користувачів по телефону або електронною поштою;
- Оперативне або аварійне оновлення компонентів прикладного та системного програмного забезпечення;
- Оперативне або аварійне вирішення проблем з програмним і апаратним забезпеченням;
- Оперативне або аварійне відновлення інформації та файлів даних Замовника з резервних копій;
Установка, оновлення та налаштування:
- програмного забезпечення;
- апаратного забезпечення (мережеві адаптери, відео- та аудіо карти, і ін.);
- периферійного обладнання (принтери, сканери, плоттери і ін.);
Організація доступу в інтернет з локальної мережі або віддаленого доступу в локальну мережу:
- організація групової роботи з електронною поштою;
- організація групової роботи з різними ресурсами інтернету;
- настройка роботи серверів терміналів і віддалених робочих столів;
- діагностика підключення до інтернету за запитом користувачів Замовника;
- усунення виявлених несправностей, що призводять до збоїв (відсутності працездатності) в роботі мережі інтернет на стороні користувачів Замовника;
- спілкування з провайдером від імені Замовника при визначенні несправності на стороні провайдера.
Підтримка робочого місця співробітника:
- Пошук та усунення несправностей і збоїв в апаратній і програмній частині на робочому місці;
- Налаштування вже існуючої апаратної і програмної конфігурації на робочому місці;
- Створення нового робочого місця: підключення обладнання, встановлення та налаштування ПЗ (Операційні системи, пакет офісних додатків (Microsoft Office, OpenOffice), архіватори, поштові клієнти, браузери). Підключення робочого місця до СКС.
- Перенесення робочого місця: відключення обладнання на старому робочому місці, підключення та налаштування ПЗ на новому робочому місці. (Питання переміщення обладнання вирішується Замовником.)
- Діагностика системного блоку в разі несправності. Заміна комплектуючих, після визначення вийшовшої з ладу частини. (Вартість комплектуючих не входить у вартість договору обслуговування і оплачується окремо).
Активне і пасивне мережеве обладнання (комутатори, маршрутизатори, міжмережеві екрани):
- Відновлення працездатності, заміна і підключення активного мережевого обладнання в разі несправності (обладнання для заміни надається Замовником)
- У разі виходу з ладу кабелю – визначення несправного кабелю, обтиск і комутація нового кабелю (вартість кабелю для заміни або нової прокладки не входить у вартість договору).
Обслуговування принтерів:
- Підключення принтерів до ПК користувачів;
- Діагностика несправностей;
- Заміна / заправка картриджів (нові картриджі і матеріал для заправки оплачуються окремо);